۵ پاسخ

اونم از هفته ۳۲ ورزش و پیاده روی الان فک کنم دیر کردی فقط باید قرص یا امپول درد بدن ولی اگه باز نشده ریسک نکن برو سزارین من درد هر دو رو کشیدم مردم زنده شدم طبیعی میخواستم از هفته ۳۲ هم ورزش داشتم خودمم ورزشکار بودم

برو بیمارستان خودشون برات امپول میزنن کم کم درد میگیر ودهان رحم باز میشه

سلام خانوما پسرمن خیلی نفس عمیق میکشه آیا این خوبه یانه ازوقتی که به دنیااومدهمین بودا خدایی نکرده اگه موردی بود توبیمارستان میگفتن دیگه درسته

ورزش وپیاده روی که باید از36انجام میدادی الان گهوارت زایمان کرده بایدآمپول فشاربزنن برات

ورزش لگن

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی