۴ پاسخ

ماسک و شستن مرتب دست حتی کرونا هم باشه نمیگیره انشالله

دوتا ماسک بزن و هر دوساعت ماسک ها رو عوض کن.مرتب دستاتو بشور(حداقل ۲۰ثانیه) .اگه شیر خودتو میدی هم مرتب بده.با همینا نمیگیره ایشالا منم تجربه شو داشتم

ماسک بزن با رعایت نمیگیره دستاتم مرتب میشته باش با همون ماسک هم صورتتو نزدیک بچه نکنی

انواع فال و دعا

سوال های مرتبط

مامان دختر نازنازیم مامان دختر نازنازیم ۱۱ ماهگی