کی ها بچه اول سزارین بودن دومی طبیعی دنیا اوردن

۶ پاسخ

نمیشه باید پنج شش سال فاصله باشه اونم با اجازه دکتر و اگه همه چی ok باشه

سلام عزیزم من شش سال فاصله داشتم مشکلی نداشتم بازم سزارین شدم فرقی نمیکنه چند سال باشه بازم سزارین میکنن

اگر اختلاف دو سه سال باشه میشه

جاری من اول سزارینی بود دومی رو دیشب گفتن دهانه رحمش ۸سانت باز شده طبیعی زایمانش کردن

چه کاریه سزارین ک بهتره
مال من اولی سزارین بود دومیم سزارینو میپسندم

دوستم دکتر زنان هست می‌گفت بعد از سه سال میشه طبیعی آورد

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان هفته بیست‌وچهارم بارداری