این سونو ماله الانته؟؟
منم نرفتم نوبت بگیرم دکتر بهم گفت 29بیا واسم بنویسه برم بدم
زود رفتی سونو
باید ۱۲ هفته و ۳ روز میرفتی برای nt
غربالگری رفتین
پسره جوجه فکر کنم 😂
وای وای
من رفتم سونو
دست و پا هم داشت
انقد ترسیدم
من الان دوتا قلب دارم و هشت تا دست و پا 😅
این سونو مال چند هفته؟ ؟
چقد کوچولو
دعا کن منم برم بتونم این سایز شدنشو ببینم🥲
چند هفته رفتی این جوری بود؟
این سونو چندهفته گی؟
وییییی ننه 😄
وایی 🥹
عزیزم
والا
جوجه اردکت هنوز جنسیت نداره ولی
زوده زووود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.