آقا بیاید بگید جنسیتم حوجه اردکم چیه😂😂
ننه دورت بگرده که اندازه نخودی🫠✨

تصویر
۱۲ پاسخ

این سونو ماله الانته؟؟

منم نرفتم نوبت بگیرم دکتر بهم گفت 29بیا واسم بنویسه برم بدم

زود رفتی سونو
باید ۱۲ هفته و ۳ روز میرفتی برای nt

غربالگری رفتین

پسره جوجه فکر کنم 😂

وای وای
من رفتم سونو
دست و پا هم داشت
انقد ترسیدم
من الان دوتا قلب دارم و هشت تا دست و پا 😅

این سونو مال چند هفته؟ ؟
چقد کوچولو

دعا کن منم برم بتونم این سایز شدنشو ببینم🥲
چند هفته رفتی این جوری بود؟

این سونو چندهفته گی؟

وییییی ننه 😄

وایی 🥹

عزیزم
والا
جوجه اردکت هنوز جنسیت نداره ولی
زوده زووود

سوال های مرتبط