سلام مامانا من فولیک اسید تا کی باید بخورم ؟

۴ پاسخ

تا ۱۴ هفته دیگه دارو جدید میدن بعد سونو و آزمایش

من تا ۱۶ هفته

سلام عزیزان دل من سیسمونی میفروشم با قیمت مقرون به صرفه
همه لباسا زیر ۲۰۰ تومن همه زیر دکمه ها ۸۵ ت
کانال روبیکامون
@sismoony_aytak

ای دی ادمین جهت سفارش
@Sismoonyy_aytak

تا۱۸ هفته ولی من دکترم گفت تااخر بارداری هم که بخوری اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته هجدهم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان امیرحسین وتودلی مامان امیرحسین وتودلی هفته سی‌ام بارداری