۴ پاسخ

بله من ۱۰روز تاخیر داشتم با لکه بینی قهوه ای و فکر میکردم حامله م رفتم سنو کیست داشتم

احتمالا تنبلی تخمدان داری
باید قرص بده دارو بده تا پریود بشی

نه پیش نیومده عزیزم
من بهت روز سوم تاخیر گفتم برو دکتر و نرفتی الان چی بگم دیگه
به فکر سلامتی خودت باش عزیزم بی تفاوت نباش

آره عفونت چیزی نداری

سوال های مرتبط