بله من ۱۰روز تاخیر داشتم با لکه بینی قهوه ای و فکر میکردم حامله م رفتم سنو کیست داشتم
احتمالا تنبلی تخمدان داری
باید قرص بده دارو بده تا پریود بشی
نه پیش نیومده عزیزم
من بهت روز سوم تاخیر گفتم برو دکتر و نرفتی الان چی بگم دیگه
به فکر سلامتی خودت باش عزیزم بی تفاوت نباش
آره عفونت چیزی نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.