۱۰ پاسخ

پسر منم چیزای پوره و نرم رو بیشتر میخوره

آبگوشت وای برا پسرم رون مرغ میزارم دوس داره

ماش پلو از ناهار داریم

عدس پلو

پوره سیب زمینی

به سفارش پسر بزرگم سیبزمینی پوره شده

نمیدونم نظری ندارم شاید املت پسرم عاشقشه

عدسی

مرغ و پلو

خورشت بادمجون

سوال های مرتبط

مامان 🧿امیرعباس🧿 مامان 🧿امیرعباس🧿 ۳ ماهگی
مامان مهوا  خانوم مامان مهوا خانوم ۲ سالگی