خانما وزن بچم تو36هفته 2700بودکمه من ناراحتم

۱۴ پاسخ

عزیزم مهم اینه بچه با این وزن نارس حساب نمیشه
دیگه ژنتیک بچه ها یکسان نیست.
خودتو درگیر نکن

من ۳۴ هفته و ۳ روز ۲۶۵۰ بود

خوبه دیگه هفته ای سیصد گرم هم اضاف میکنه کمه کم تو حالا دو هفته نگهش دار صد درصد بیشتر از سه کیلو میشه

طبیعیه

منم همین بود ۳۸ هقته دنیا اومد ۳۴۸۰ بود سونو دقیق نیس نگران نباش
دلستر بخور

خیلیم عالیه

منم ۳۶ هفته ۲۸۰۰ بود خوبه برا تو ام نگران نباش

زیاده
من ۳۴هفته ۲۵۰۰بود

خوبه ک من ۳۵ هفته ۲۵۰۰ بود ناراحتم نیستم اگ کوچولو هم دنیا اومد بیرون میاد شیر میخوره تپل میشه دیگه😅 سخت نگیر

منم خیلی غصه میخوردم سر وزنش تو سنو درشت بود
اومد ب دنیا ۲۷۰۰ بود ۳۹هفته
الان وزنش خوبه خداروشکر

سالم باشن بچه ها، ریه کامل باشه
وزنشون با شیر سریع میره بالا ، اصلا نگران نباش
نی نی منم ریزه
من نگران ریز بودنش نیستم ، همش دعا میکنم سالم باشه و دستگاه نره
بقیش درست میشه
یه جوری سریع تپلی بشه خودت هم شک کنی چیشد

من تو۳۶ هفته ۲۸۰۰ بود وقتی دنیا اومد تو۳۸ هفته و۲روز ۳۲۰۰

وزنش نرماله

۳۶ هفته ۵ روز بچم ۲۵۰۰ ب دنیا اومد🥹😂

سوال های مرتبط