۶ پاسخ

سعی میکنم تو خونه بشینم بیرون نرم

منم جایی نمیتونم برم فقط خونه شوهرمم رانندست همیشه تنهام اگر مامانم پیشم نبود دق میکردم

سلام خانوما گروه دارم روبیکا کسی خواست پیام بده آیدیم لینکو بفرستم
اعدادو انگلیسی باید بزنین@Z967682

والا من از یه ساعتی بیشتر نمیتونم جایی باشم دیگه 8یا8/5باید برم اونم در حد یک ساعت بیشتر نمیتونم فقط خونه مامانم و ابجیم و مادر شوهرم

من زود بر می گردم کوفتم میشه

هیچی به غلط کردن میوفتم

سوال های مرتبط

مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ ۱۳ ماهگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی