۴ پاسخ

من از دیروز ساعت ۸شب تا الان به زور شیر میخوره اونم ۳۰ تا گاهی هم ۱۰ تا مدام نق میزنه دیگه بریدم دکتر هم نمیبرم خسته شدم ازبس ویتامین وزینک دادم اما فایده نداشت

اره پسرم همین طوره نمیدونم تاکی ادامه داره این نق نقاشون😥😥😂

چون می‌گذرد غمی نیست😂😂

نه تو این ماه کلا همینجورن بچه من فقط بلند کنم بازی کنم گذاشتم زمین رفتم صدا میده مجبورم میکنه برگردم قبلا اینجور نبود

سوال های مرتبط