تو هفته من دمیترون کسی خورده؟

۷ پاسخ

از اول بارداریم تا الان دارم میخورم🥹

من اتفاقا شنبدم تواوایل بارداری مصرف بیش از حدش باعث شکاف کام و این،چیزا میشه برا بعدها عارضه ای نداره

ار بابا من از هفته تو پایینتر هم بودم خوردم

میخوردم اوایل

اندانسترون میتونید به جاش استفاده کنید اینا مجازن برای بارداری

دمیترون رو منسوخ کردن گفتن نخوریم یه مدل دیگه هست برو داروخونه بهت میده

تو بارداری مشکلی نداره بخور

سوال های مرتبط

مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته شانزدهم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی