سلام علائم دندون درآوردن چیه ؟؟

۲ پاسخ

ابریزش دهن یکسره دستشو میبره دهنش اسهال دختر من اینجور بود الان دوتا دراورده

میگن آبریزش دهن بیقراری و دستاشو تو دهن اینا
ولی دختر من دوماهه همه علائمی داره ولی در نیومده هنوز

سوال های مرتبط

مامان هانیسا مامان هانیسا ۱ سالگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۷ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۰ ماهگی
مامان جوجه پنبه ای مامان جوجه پنبه ای ۱۶ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۹ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 ۱۵ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۱۱ ماهگی