بخیها سزارین تا کی درد دارن سوز میزنن؟؟

۸ پاسخ

سلام عزیزم کدوم بیمارستان سزارین شدی؟

شما هم از جا بلند میشن یا بچه شیر میدین سوز میزنن

حس میکنم میخان وا شن اینقد ک سوز میزنه تو بلند شدن از جا

مال من جذبیه

من که روز ۱۰ م هستم و فعلا سوز می‌کشه🥴
حالا امروز باید بکشم ببینم بهتر میشم یا نه...

من الان ۴۰روزه که هنوز میسوزه

تا بکشی بعدش خوب میشه

مال من هنوز میسوزه

سوال های مرتبط

مامان رقیه.ابوالفضل مامان رقیه.ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه ۱۲ ماهگی