اوج درد زایمان سزارین تقریبا تا چند روزه ؟
بعدش فقط بخیها میسوزه

۱۶ پاسخ

خدایی ارزششو داره برا یساعت درد کشیدن
تا ی هفته درد بخیه بکشی😑البته احتمالا خودم سزارین باشم ولی مو از تنم میپره

یک هفته تا۱۰روز

برا من تا ۳ ۴ رور

والله من الانم جای بخیم میسوزه ولی قابل تحمله

تا سه روز همچی سختیش تا سه روزه

درد سزارین چیه؟
والا من بعد بی حسی همون درد بخیه و شکم یذره داشتم که تو همون بیمارستان سرم زدن اوکی شد و اومدم خونه فقط بخیه هام درد میکنه

تا ۴ روز

بستگی به خودتو و کار دکترت داره من ک سر دخترم از روز بیمارستان خوب بودم دکترم دستش سبک بود خودمم قدرت تحما دردم بالاس

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
ادیت عکس تولد
ادیت عکس ماه‌گرد
ادیت ختنه
ادیت دندونی
فقط با کمترین هزینه عکس بچتو آتلیه‌ای کن
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

۲۴تا۴۸ساعت

تا ۴روز

من امروز روز ۵ سزارینم هست. تقریبا میتونم به پهلو بخوابم از دیروز و با کلی ماساژ و اینا که برام انجام دادن امروز گردن درد هم ندارم. شما حساب کن تا ۴.۵ روز اول خیلی اذیتی بعدش هم باید رعایت کنی دیگه

تا۱۰روز

روز ۷ که از خواب بیدار میشی راه میری میبینی خیلی حالت بهتره

مال من دوروز بود بعدش اصلا درد نداشتم

تا یه هفته

سوال های مرتبط

مامان میران😎❤️‍🔥 مامان میران😎❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۹ ماهگی