دخترا
برای کسیه ک طول سرویکسش پایین چجور نشستنی خوبه ؟

۴ پاسخ

لمیده بهترین حالته

نشستن خوب نیس کلا

دکترم به من گفت تا میتونم نشینم اگرم نشستم لمیده بشینم

کلا بهتره زیاد نشینی دراز کش باشی بهتره

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه و تودلی💖 مامان فاطمه و تودلی💖 هفته سی‌ودوم بارداری