آمپول کزاز کی باید بزنینم ؟من هنوز نزدم

۳ پاسخ

اگه وقتشه و ده سال بیشتر نزدی دیگه باید بزنی از ۲۸هفته انگار وقتشه تا ۳۴هفته برو بهداشت برات بزنن

از هفته 28
اگه نزدی هر چ زودتر بزن

اگ ده سال گذشتع از اخرین واکسن کزازت اره باید بزنی.از پزشکت بپرس

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه روزهای ابتدایی تولد