من امپول کزاز نزدم مشکلی نداره؟

۸ پاسخ

اگر ده سال گذاشته باید بزنی عزیزم

اگه ده سال گذشته باید بزنی

دکتر من گفت باید بزنید ۲۸ هفته نامه داد گفت ببر بهداشت بزن

ده سال گذشته باشه باید بزنی

الان میتونی بزنی و دو هفته طول میکشه اثر آنتی بادی رو نی نی اثر بذاره منم ۳۲ هفته زدم

خب برو بزن
کزاز برای عفونت نکردن زخم هات بعد از زایمانه
چه سزارین چه طبیعی
الان ما بگیم مشکلی نداره عفونت نمیکنی ؟

اگر ده سال گذشته از آخرین بار و پزشک صلاح دیده حتما بزن روی سلامت بچه ریسک نکن

باید بزنین..اگه قراره سزارین بشین ک باید حتما زده باشین

سوال های مرتبط