سلام خانما شما وزنش نینیتون ۳۶هفته چقده؟؟

۴ پاسخ

سلام من ۳۵هفته و۵روز پسرم ۲۸۰۰بود که صدکش۵۴بود یعنی نرمال نه درشته نه ظریف

من ۳۶هفته دو و پونصد بود.بستگی‌به چثه هم داره عزیزم نگران وزن نباش خیلی.ب دنیا بیاد خودش وزن میگیره.بچه چاق و تپلی به دنیا اوردن،هنر و شاهکار نیست مهم سالم بودنشه همین

من تازه امروز شدم ۳۶ کامل خیلی دلم میخواد برم دوباره سونو

برا من ۳ کیلو بود تو سونو ۳۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان Masiha مامان Masiha ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی