سلام من ۳۵هفته و۵روز پسرم ۲۸۰۰بود که صدکش۵۴بود یعنی نرمال نه درشته نه ظریف
من ۳۶هفته دو و پونصد بود.بستگیبه چثه هم داره عزیزم نگران وزن نباش خیلی.ب دنیا بیاد خودش وزن میگیره.بچه چاق و تپلی به دنیا اوردن،هنر و شاهکار نیست مهم سالم بودنشه همین
من تازه امروز شدم ۳۶ کامل خیلی دلم میخواد برم دوباره سونو
برا من ۳ کیلو بود تو سونو ۳۶ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.