عزیزم ۶ ماه اصلا شام نمیخواد خیلی بعدم خیلی زززیاده دختره من اشتاهش خوبه ۸ ماه ۳ هفته داره امشب بهش این اندازه سرلاک دادم
هر حجمی که سیرش میکنه بده عزیزم ، کم و زیادش رو معده بچه تعيين میکنه نه تعداد قاشق ها
یک چهارم اینقدر باید داد
هرچقد که دوس داره بده بخوره سخت نگیر که حتنا باید دوقاشق بدی یا ۱۰ قاشق
بهش بده هرچقد جا داره بخوره بعدش یکم بهش گرمیچر بده نفخ نکنه.
من به دخترم اینجوری میدم هیچیشم نمیشه بعدش گرمیچر میدم دل درد نگیره
من هر چقدر خودش بخواد میدم ولی این زیادههه
نصف بده
کی کمکیو سروع کردی؟ وگر تازه شروع کردی اره زیاده
خیلییییی زیاده
نهایت 7.8 قاشق بخوره
ارههه خیلی نصف نصف بده سخته هضمش
جاااان؟
۲ قاشق کافیه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.