یزدی حرف میزنی😂🥹
منم سونو ۱۲ هفته رفتم بچم پاش بسته بود ولی سونو ۱۸ رفتم گفت دختر
آنومالی کی باید برم
انقه خوردم نوشابه کیک دو بار سنو گرفت شکلات اینا خوردم
باید چیز شیرین میخوردی منم امروز رفتم رانی انبه و کیک و شکلات خوردم بچه قشنگ داشت بندری میزد
اره کاشش میشد بفهمی چیه
مشخص نیست تو عکس پاش نمیزاره ببینیم😅🥰
نگفتن تو سنو؟ ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.