سلام دوستان جنسیت نی نی چچی هد

تصویر
۸ پاسخ

یزدی حرف میزنی😂🥹

منم سونو ۱۲ هفته رفتم بچم پاش بسته بود ولی سونو ۱۸ رفتم گفت دختر

آنومالی کی باید برم

انقه خوردم نوشابه کیک دو بار سنو گرفت شکلات اینا خوردم

باید چیز شیرین میخوردی منم امروز رفتم رانی انبه و کیک و شکلات خوردم بچه قشنگ داشت بندری میزد

اره کاشش میشد بفهمی چیه

مشخص نیست تو عکس پاش نمیزاره ببینیم😅🥰

نگفتن تو سنو؟ ؟

سوال های مرتبط

مامان بی نام مامان بی نام هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نفسم مامان نفسم روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۶ ماهگی
مامان دلوین و شایلین🩷 مامان دلوین و شایلین🩷 ۲ ماهگی
 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اوا مامان اوا هفته هفدهم بارداری
مامان ارسام🩷🩵 مامان ارسام🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا💜ماهک💕 مامان هانا💜ماهک💕 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری