خانوما من ترشح قهوه‌ای رنگ دیدم اشکالی داره آیا؟

۳ پاسخ

باید برز دکتر شیاف بده

تو خیلی دیگ کار میکنی باس استراحت کنی مخصوصا سه ماه اول

شیافت بزار شاید هماتوم داری

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی