نان و گیگوز تحت نظر شرکت نستله ساخته میشه
ک نستله مال اسراییله در واقع پولش توجیب اسراییل میره
کاملااااااا ایرانی لاکتومیل مال شرکت پگاه میگن خیلی هم خوبه ولی سخت گیر میاد من هیچ جا پیدا نکردم
بقیه شیر خشکا توایران بسته بندی میشن ولی خب تحت لیساتس شرکتای خارجی ان
تروویتال هم تنها شیر خشکیه ک روش مارک حلال داره
تمام اطلاعاتی ک داشتم همین بود امیدوارم ب دردت بخوره
همه ش ایرانیه به نظرت اسراییلی رو اجازه واردات میدن؟
اونایی ک داروخانه ها دارن ایرانی
کلا شیرخشک های ک ازداروخونه میگیری ایرانی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.