اومدم دکتر...بهم گفت وزن نگرفتی...بچت هم وزن نمیگیره...چکار کنم

۵ پاسخ

به منم گفتن، امروز دکترم بهم گفت هر روز مولتی ویتامینمو بخورم، و بهم امگا ۳ داد. بهداشت خیلی ترسوند ولی دکتر گفت بخاطر ویارت طبیعیه فعلا داروهاتو منظم استفاده کن تا ببینیم تاثیری دارن یا نه

لیدی میل داد بهت؟

چرا من از اول رفتم دکتر منو وزن نکرده اصلا 😂😂😂
که نگران اضافه یا کم باشم
دکترمم فوق تخصص برای بارداری پر خطر هست
اما تاحالا چیزی نگفته

منم اصلا وزن نگرفتم ولی خدارو شکر نینی خوبه😅

مگ وزن بچه چنده؟؟

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان🐣🐾 مامان علیهان🐣🐾 ۶ ماهگی