۴ پاسخ

منم داشتم از انومالی آسپرین میخورم و انوکساپارین میزنم🥲امروز سونو دادم گفت ۲۰۸۸ شده ولی گفت کمه 🥲🤦🏻‍♀️

منم دارم انومالی مشخص شد شبی دوتا اسپرین ۸۰ میخورم🥹

من هر دو طرف دارم و دارم آسپرین مصرف میکنم از ان تی

من داشتم🥺

سوال های مرتبط