۵ پاسخ

غذای کودک در روبیکا .🍲💕.
@food_babyy

سیب زمینی بذارین پخته بشه با نمک
بعد له کنین
جدا تخم مرغ رو با آویشن و نمک و زردچوبه و پودر سیر هم بزنین با آب که رقیق بشه
بعد حدود سه ۴ قاشق آرد ذرت یا آرد گندم باز هم بزنین
به سیب زمینی ها اضافه کنین
بعدم تو روغن سرخ کنین
خوشمزه شد خیلی 😍😍😍

دست درد نکنه مامان جان دستورش لطفا

چجوری درس کردی

چجوری درست کردی؟

سوال های مرتبط

مامان نلا مامان نلا ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی 🩵 مامان جوجه طلایی 🩵 ۱۶ ماهگی
مامان پرنسس❤️ مامان پرنسس❤️ ۱۶ ماهگی
مامان کیان💙تودلیم؟ مامان کیان💙تودلیم؟ هفته هفدهم بارداری
مامان حامین🩵👶🩵 مامان حامین🩵👶🩵 ۱ سالگی