۴ پاسخ

خطرناکه.
شاید خدای نکرده آسیب به جفت وارد بشه.

من سه روز سر بالایی رفتم هر دفعه 40 دیقه روز سوم اومدم خونه دراز کشیدم میخواستم بلند شم کیسه آبم پاره شد با آمبولانس بردن منو زایمان کردن 4 ساعت درد کشیدم

وای یه وقت انجام ندی...خطرناکه

میشه البته که خطرناکم هست
حالت اسکات راه برو

سوال های مرتبط