۴ پاسخ

اره واسع منم خیلی میریز من یه هفته قرص زینک میخورم مامانم میکه بچه داره میشناست موهات میریز

تاثیری داره من خیلی موهام می ریزع

سوال منم هست

زایمانت طبیعی بود

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی