۳ پاسخ

عزیز این ریزش طبیعیه و از ۳ماهگب هست تا ۶ ماهگی و بخاطر تغییر هورمون پس از بارداریه. دکترم گفت این طبیعیه و بعدش خوب میشه

اره عزیزم من دکتر برام نوشت بیوتین ۱۰۰۰ روزی ی دونه

دکتر به من من hairvit داده بسته‌ای ۵۸۰

سوال های مرتبط