۶ پاسخ

اره عزیزم برا منم همون جاست امروز به دکتر گفتم گفت طبیعیه از ۲۸ هفته به بعد میاد بالا

اره درست بالای واژنمه

بله زیاددد

آره خیلی

بله خیییلی زیاد

آره مثل نبض ولگد😂😂

سوال های مرتبط

مامان دوتاجوجه🐤🐥 مامان دوتاجوجه🐤🐥 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رز کوچولو مامان رز کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری