۵ پاسخ

هشت ساعت کافیه ناشتایی برای من سه مرحله بود

من از ساعت ۱۰ شب دیگه چیزی نخوردم

حدااقل ۱۰ساعت باید ناشتا بود تا ۱۲ساعت سری اول که واسه من دومرحله ای بود سری دوم هم فک میکنم دومرحله ای هستش

۸ ساعت
بستگی داره دکترت چند مرحله ای بنویسه کمترین ۲ مرحله بیشترین ۴ مرحله😖

بستگی داره دکتر چی‌نوشته باشه براتون
ده ساعت ناشتایی لازم داره

سوال های مرتبط

مامان آراز و دخملی مامان آراز و دخملی هفته سی‌وهفتم بارداری