۱۱ پاسخ

من ک میخابم مگه چیه چقد سخت میگیرین بعضی شبا از خواب پا میشم میبینم ب کمر خابیدم

من انقدر استراحت مطلقم و به پهلو خوابیدم که هم استخون پهلو و باسنم درد میکنه هم قولنج کمرم میگیره،
بخاطرهمین هرچندساعت یه ربع نیم ساعت طاق باز میخوابم،
شبام گاهی بیدار میشم میبینم به کمر خوابیدم اما نمیدونم چندوقته

من اصلا رو کمر نمیخوابم فقط وقتایی که سونو میشم رو کمرم 😁😁

من تو این نه ماه حتی یه بارم به کمر دراز نکشیدم… مگر تو سونوگرافی پهلو هام پاره شدن دیگه ..

یک رب هر یساعت

در حد یکی دو دقیقه

۱۰ دقیقه

یه رب میشه دراز کشید

پنج اینا

کم در حد چند دقیقه

هر چند ساعت ۵ دیقه

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری