کیا بچشون ذخیره اهنشون پایینن

۳ پاسخ

چیشد ک واسه شما ازمایش نوشتن

منم کم خونی داره، ازمایش بچه توبزار نگاه کنم

پسر من 35 روزش بود فهمیدم که کم خونی داره دکتر برای فولیمکس تجویز کرد تا 3 ماهگی بهش دادم بعد رفتم آزمایش CBC دادم اومده بود بالا دیگه دکتر گفت فولیمکس رو قطع کن فقط آهن بهش بده

سوال های مرتبط

مامان یاس مامان یاس ۱ سالگی
مامان Mom.nini مامان Mom.nini ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱ سالگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان 👶🏻hirad💙 مامان 👶🏻hirad💙 ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی