جوش زدن اوایل بارداری طبیعیه جوش صورت زدم بزرگ و کوچیک 😕

۲۲ پاسخ

آره هورمونی هست طبیعیه

منم شدیددددد خداروشکر الان فق یکی دوتا میزنم از شر اونا راحت شدم

بنده سازنده ی صابون و کرم صابون روشن کننده و پاکسازی کننده ی پوست هستم که ضمن این موارد برای جوش و آکنه هم مفید و کارساز هست...جهت دریافت محصولات ما و هماهنگی ارسال محصولات...به شماره ی 09118513588
پیام ارسال بفرمائید...برای خانم های باردار این محصول توصیه نمیشود🌸

بیاید پی وی کمکتون میکنم عزیزم...بنده سازنده ی صابون و کرم صابون روشن کننده و پاکسازی کننده ی پوست هستم که ضمن این موارد برای جوش و آکنه هم مفید و کارساز هست

بله.

من پیشونیم پرههه🥵

اره عزیزم طبیعیه بیخیالش باش خوب میشه

اره 🥴

وای منم فقط پیشونیم ۵.۶ تا زده عصابم خورده

سلام عزیزم من تو دوره اقدامم امروز روز دوم تخمک گذاریمه صورتم و زیر گلوم جوش زیر پوستی از اونایی که درد داره زد نمیدونم برای پریودی یا بهم ریختگی هورمون یا علائم بارداری؟آخه ۱۶روز مونده به پربودیم

عزیزم من مشاور پوست و مو هستم اگه بخوای شمارم بذارم تماس بگیرید راهنمایی کنم محصولات وشامپو بدن هایی دارم که چربی پوستت رو کمنترل میکنه و جوش هات برطرف میشن 😊😉

من تمام بدنم جوشه

اره گلم

من الانشم جوش میرنم مخصوصا کتفم

مامانا منم جوش میزنم بنظرتون علائم پسر یا دختر

منم زدم خیلی بزرگ بود

منم زدم خیلی بزرگ بود

منم همینطور…الان سه ماه پر شد دارن خوب میشن،علائم دختره یا پسر؟؟؟

بله
من سر موعدامم میزنم تا الان

منم وحشتناک زدم

بله
به خاطر هورموناس

آره منم تو این هفته میزدم

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری