دختراااا کیا تو هفته های من لاک ژل گذاشتن یا میذارن؟؟؟

۴ پاسخ

منم سر دخترم ۷ماه بودم گذاشتم

منم میزارم

منم دوروزه پیش رفتم کاشتم گفتم مرتب باشم برای زایمان

من از هفت ماهگی ناخن کاشتم

سوال های مرتبط

مامان اورمان ونيهان💖 مامان اورمان ونيهان💖 ۲ ماهگی
مامان دیار👼🏻🩵 مامان دیار👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی