چرا این بچه نمیخابه خسته شدم

تصویر
۱۰ پاسخ

چیشد نخوابید؟
از من الان با گهواره ب بدبختی خوابید

ای جونم بخواب خاله جون

اخ ننه نگاهشو
پسر متم الان روپاعه ،هنوز هوابش سنگین نشده

بچه منم درحال جیغ زدن😥

دختر منم الان خوابید

نی نی منم تازه الان خوابید بعد از دو سه ساعت تلاش😮‍💨

منممممم😭😭😭😂😂

پسز من اگه ساعت 5 صبح نشه نمیخابه

از منم همچنان بیداره😭

نینی منم الان خوابید

سوال های مرتبط

مامان ستاره مامان ستاره ۱۱ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۹ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی