باردارم و سوزش دارم باید چکار کنم؟

۳ پاسخ

آب زیاد بخور

آب فراوان چون بدن فعالیتش زیاذ میشه زیاذ میجیشی زیادم باید آب بخوری من آب نخورم میمیرم حتما هم باید خنک باشه گرم باشه بالا میارم

آب زیااااااد بخووور ، لباس تنگ نپوش ، خودتو خشک نگه دار . قبل از سرویس رفتن یه پارچه نخی بزار گرم بشه ، بعدش با اون خشک کن خودتو

سوال های مرتبط

مامان آرتام🫀 مامان آرتام🫀 هفته دوازدهم بارداری
مامان آقا امیر علی مامان آقا امیر علی هفته سی‌وهفتم بارداری