۳ پاسخ

پسر منم اون تایم ها اینجوری شده بود
البته پسرم ۱۸ ماهش بود اونموقع ها
مراسم پدربزرگم‌بود و بعد چون اکثر فامیلامون از راه دور میومدن سر مراسم سوم پدربزرگم‌ پسرم حالش بد شد تب بدی گرفت هیچ جوره پایین نمیومد دور از جون از تب بالا هم هیچی نمیتونست بخوره و بالا میاورد تبش با استامینوفن و شیاف هم پایین نمیومد بردمش بیمارستان بستریش کردن گفتن تب ویرووسی گرفته بچم سر سه ساعت نمیکشید با اینکه داشتن سرم و استامینوفن هم میدادن باز تب میکرد هی مابینش هم بهش بروفن میدادن پرستار ها خیلی بد بود
شما هم حتما پیگیری کن ایشااله زودی خوب میشه و چیزی نیس نگران نباش

اگه به چشم زخم اعتقاد داری یک تخم مرغ بشکن ؛ بچه کوچیک عزیزه شاید نظر کردنش
راستی ۳ تا آیت الکرسی با سوره چهار قل بخون فوت کن بهش ایشالا خوب بشه
من همیشه که میخوام برم بیرون با بچم همین‌رو براش میخونم

فکر کنم داره دندون در میاره
پسر منم اینطور بود
دو شب پیش متوجه شدم دندونش جوونه زده

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری