۳ پاسخ

پد مخصوص زایمان بگیر
تافته
خیلی خوبه

من برای روزهای اول ایزی لایف گرفتم بعدش نوار بهداشتی گذاشتم البته سزارین شدم

برا خودت؟ بیتا بگیر خیلی بزرگ
خودشون ۲۰ تایی ان

سوال های مرتبط

مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان نیلداخانم مامان نیلداخانم ۹ ماهگی
مامان فندق🥰 مامان فندق🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان دل آرا و ملیکا♥️ مامان دل آرا و ملیکا♥️ ۴ ماهگی