مشهد کسی جا خانم دکتر زهره پرنگ رفته؟
دکتر خوبیه؟

۲ پاسخ

من بچه اولم طبیعی بود دومی رو هم طبیعی می‌خوام منم میرم هفده شهریور
تازه می‌خوام برم زیر نظر ایشون
شما از اول زیر نظرش بودین ؟

بله دکتر خوبیه من میخوام پیش شون سزارین انجام بدم ۱۷ شهریور برج ۲

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خادم الحسین مامان خادم الحسین هفته بیست‌وپنجم بارداری