۳ پاسخ

من بودم ولی خداراشکرگذشت الان ۷ساله ۶ ساله دارم واقعن خیلی سخت بودخیلی

منم ولی دخترم الان یه ماهی میشه نق نقو شده. شایدهم بخاطر اینه از سینه گرفتمش دندوناشم دارن در میان به شدت بی غذا شده

من 🙌🏼 خیلی سخت

سوال های مرتبط

مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی
مامان قندعسل
😍 مامان قندعسل 😍 روزهای ابتدایی تولد