۷ پاسخ

ماشاالله چه نازه ان شاءالله زنده باشه 🤩

وااای خدا چ نازه خداحفظش کنه

خودا من لبو چولشو بخورم

اوخی
ان شاالله تا اخرش مثل این روزا با ولع بخوره

ای جوووونم لپ کشونی 😍 به جمع غذاخورا خوش اومدی قندک 🥰🤩😘😘

ای جونم ماشاالله خوشگل خانوممم

چرا کلاه گذاشتی براش

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ سالگی
مامان آسنا و تودلی مامان آسنا و تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری