سلام خانما کیا بچشون پسر. ضربان قلبش ۱۷۵ بود

۴ پاسخ

من آزمایش سلفری دادم و فهمیدم که نینیم پسره توی ان تی ضربانش ۱۶۰ بود

برا من ۱۷۱ بود و آنومالی شد ۱۴۵

سلام،من از اول همش ضربان بالا بود،ولی توی غربالگری و امروز ضربانش ۱۴۰ و خرده ای بود

خواهرزاده من پسر بود با ضربان قلب ۱۷۵

سوال های مرتبط

مامان 🩵الوین خان 🩵 مامان 🩵الوین خان 🩵 ۳ ماهگی
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 هفته دهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری