۳ پاسخ

به خیلی سفته،سیب بهتر

عزیزم دکتر ب من گفت به حساسیت زاست تو دادنش عجله نکنید بازم هرجور صلاح میدونید

من ندادم ، چون به پیدا نکردم 😅

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسلا مامان شیرین عسلا ۱۴ ماهگی