۴ پاسخ

هزینه انچنانی نداره گلم اصلا

بیمارستان دولتی هزینه ای نداره
مامانم من کمخونی داره میره خون تزریق میکنه حدودا ده ساعت هربار توی بیمارستان هست چون قبلش ازمایش میگیرن وبعدش هم تاچندساعت باید تحت نظرباشی

هزینه ای ندارع ولی قبلش باید‌چکاپ‌کامل بشی ی شبم بستری باشی

اگه خونریزی عمل زیادباشه خون تزریق میشه،چرا عزیزم؟
بیمارستان دولتی هزینه ای نداره

سوال های مرتبط

مامان آنیاولیمو🍋🌱 مامان آنیاولیمو🍋🌱 ۴ ماهگی
مامان طالبی🍭 مامان طالبی🍭 ۶ ماهگی
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان ۱ ماهگی