درخواست دوستی بده پرم من
ارتودنسی
بادومی، بچه های من تا ۵ ماهگی اونت بادومی خوردن.
بادامی فکر کنم
من طبق تجربه ی خودم به پسر بزرگم ارتودنسی تا 1 سالو نیم میدادم الانم 11 سالشه هیچ مشکلی نداره به این پسرمم ارتودنسی میدم البته بین بادومی و ارتودنسی ارتودنسی رو بهتر می خورد منم اینو بهش دادم پستونکشم تمام سیلیکونیه
من ارتودنسی میدم دخترم خوب میخوره
همونی که میدی خوبه دیگه
ارتودنسی شکل فکشوخراب نمیکنه در اینده
من ارتودنسی خریدم راضیم
من بادامی میدم شوهرم رف یه جدید خرید ارتودنسی انگار لیزه بچه نمیتونه نگه داره تو دهنش لیز میخوره بیرون😂😂😂
من تا الان بادامی دادم خوب بوده
بادامی
منم نفهمیدم آخرش. اگر نتیجه ای اعلام شد به منم بگین😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.