۵ پاسخ

خوبه ک دختر منم انگشت میخوره دکتر گفت اصلا دست ازش نگیر خودش آروم میکنه

دختر من ارتودنسی میگیره

دختر من هیچکدوم رو نمیگیره یا انگشت خودشو میخوره یا قطره چکون 😂🤭
بیشتر انگشت خودشو میخوره

من ارتودنسی میگیره
بنظرم ارتودنسی خوبه👌

ارتودنسی

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی