۳ پاسخ

عزیزم این بادکنک عدد رو چه قیمت میخرید؟‌ و بادکنکای معمولی رو‌چطور اینجوری‌صاف نگه میدارید؟

ارتودنسی خوبه به فکش فشار نمیاد ببین زیر شش ماه گرفتی شاید بزرگتر دادن نمیخوره
دختر منم نگرفت پنج ماهگي چون رفلاکس داشت اتفاقی دادم گرفت دیگه

پسر من که از اول ارتودنسی میگیره یه بار گرد امتحان کردم نگرفت دیگه تلاشی نکردم

سوال های مرتبط