پستونک خیلی گوش درد میاره من سر پسرم جیگرم خون شد سر همین پستونک آلوده میشع تو دهنش میزاره هزار تا میکروب تو دهن بچه میره ب دخترمم ی مدت دادم دیگ گرفتمش
چون پسرم بردم دکتر گف بخاطر پستونک گوش درد شده
برعکس من عذاب وجدان دارم اصلا دوست ندارم الکی یک تیکه پلاستیک مک بزنه فکش خسته بشه اون دو تا بچه ام نگرفتن منم اصراری نداشتم این یکی هم نمی گرفت مجبور شدم به زور بهش بدم چون عمل داشت نباید شیر می خورد .خودت ناراحت نکن از اون طرف هم وقتی بخوای بگیری باز سخته
باور کن اصلا چیز خوبی نیست بخصوص گول زن
من ک هرچی پستونک و سرشیشه دادم ب دخترم قبول کرد😂
عزیزم مدل پستونک رو عوض نکن برند رو عوض کن
شیشه شیر بی بی لند سه مدل گرفتم نگرفت اونتی خریدم نگرفت
چیکو خریدم با علاقه گرفت
پستونک دو مدل بی بی لند گرفت عوق زد
چیکو خریدم خوشش امد
دختر من انقدر سخت میخوابه اگر پستونک نباشه اصلا نمیتونم بخوابونمش خیلی بد قلق
دختر منم تا ۳ماهگی نگرفت
۳ماه به بعد گرفت
منم دختر دوممو هرکاری کردم نگرفت
هنوز البته امیددارم بگیره. همش دارم امتحان میکنم
من برعکس
دوست داشتم سینه ی منو بگیره از روز اول نگرفت مجبور شدم شیشه بدم که گرسنه نمونه
حالا اصلا نمیتونه شیر منو بخوره
خیلی ناراحتم
همه ی روش ها رو امتحان کردم 🥹🥹
باید از روز اول تو بیمارستان میدادی بهش عزیزم
وای منم خیلی حسودیم میشه ب این موضوع 😭😭😭البته شیشه میگیره
گلم بزارش دهنش کمی با دستت نگهش دار چندیار این حرکت تکرارکن میگیره
باید تو بیمارستان میدادی تا یگیره
باید از ۳،۴ روزگیش میدادی خاهر من
الان نمیگیرع که
برا منم نگرف🥲
آه😮💨😮💨😮💨
اره دقیقا منم پسونک دوست دارم ولی نمیخوره
دقیقا منی
من روز اول تو بیمارستان دادم گرفت الان بدون پستونک نمیخوابه برای من ارتودنسیه
عزیزم باید صبور باشی برای پستونک من دخترم گرفت به راحتی ولی پسرم زمان برد تا گرفت دیگه داشتم خسته میشدم ولی تا خوابش میومد یا بی قرار بود سریع میذاشتم و به مرور عادت کرد
پستونک خیلی خوبه بچه رو آروم میکنه من پسرمو مرخص کردم از بیمارستان اومدنی تو راه پستونک دادم بهش گرفت
به دخترمم میدادم نزدیک یه سال شد دیگه گرفتم ازش چون بزرگ میشن سر در میارن گرفتنش سخته.اینم یه سالش شد میگیرم ولی الان خیلی به کارم میاد
واسع چی میخوای خودتو دردسر بدی
میدونی بعدا چه سحتی دارع گرفتن ازشون
وابستگی به پستونک...
من ک هرچی گفتن بده بهش ندادم
دو سر ارتودنسی رو امتحان کردی ؟
از این تاپیک اسکرین میگیرم و ب شوهر ناشکرم میفرستم...
از روز اول بابت شیشه و پستونک دعوا داشتیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.