۵ پاسخ

بچه من ارتودنسی رو نگرفت بادومی گرفت

سر گرد زیاد خوب نیست عزیزم بادومی میگن از همه بهتره اگه میگیره بادومی بده

البته دختر من نه بادامی گرفت نه ارتودنسی نه گرد هیچ اون همه پول پوستک دادم الکی

جفتش خوبه

دختر من بادومی میگیره

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان آراد🤎🧸🍼🐥 مامان آراد🤎🧸🍼🐥 ۳ ماهگی
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی