پستونک ارتودنسی بهتره یا بادومی؟

۳ پاسخ

ارتودنسی نگرفت
بادومی فقط

پستونک سیلیکونی ارتودنسی بگیر خیلی عالی و نرم و کوچیکه تا دوسالم میتونی استفاده کنی

من به بچه هام بادومی دادم از اول

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان Mahdiyar🩵👶🏻 مامان Mahdiyar🩵👶🏻 ۶ ماهگی